6 Haziran 2012 Çarşamba

TEL KIRMA DÜNYASI :)

Bugün mini bir sergi ziyareti yaptım.
Aslında sadece tel kırma işlemelerinin olduğu bir sergi...
Komşumuz bu sene tel kırma kursuna gitti İsmek'e...
Feshane de sergilenmeyen ürünleri kendi kurs merkezinde sergilemişler, beni de davet etti..


Gittim ve bayıldım her birine...
Yaklaşık dört sene önce ben de gitmiştim tel kırma kursuna...
Yapması ilk başta zor gibi olsa da zamanla öğreniliyor ve harika işler çıkıyor ortaya...
Örneğin seçimine göre hem klasik hem de spor tarzda ürünler yapabiliyorsunuz..
Ayrıca tel kırmayla panolar, tepsiler, şallar, çantalar, ayakkabılar, keseler vs. de işleyebilirsiniz....
Ve işte bugün gittiğim mini sergiden görüntülediklerim...



29 yorum:

  1. bayildimmm kursiyerlerin emeklerien saglik

    YanıtlaSil
  2. tel kırmalar çok güzel olmuş bana da 2 tane fular hediye geldi kullanmaya kıyamadım

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy bayıldım valla sabah sabah gözüm açıldı ne bunlar yawwwww süper ötesi birşey yapanların ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL OLMUŞ YAPANLARIN EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.SİZDE BU GÜZELLİKLERİ BİZİMLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  5. gerçekten nefisler.çok zor bir iş.emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzeller el emeği göz nuru paylaşımın için çok tşkler yapanların emeğine sağlık
    ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler
    bende hemen program bitmeden hamuru mayaladım yaptım çok sevdik
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende denicem inşaAllah güzel olur benimki de...

      Sil
  7. Harika şeyler ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ne hamarat hanımlar var da,bloglar olmasa bizim haberimiz olmıcak :)
    Ellerinize,emeklerinize sağlık.
    her biri bir şaheser sanki.
    Güle güle kullanmak nasip olsun inşAllah.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller. Bende beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. El emeği göz nuru harika işler.
    İşleyenlerin ellerine sağlık.Paylaşım için de yüreğine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Hünerli hatun harikasın:)) ellerine emeğine sağlık canım... Her şey çook güzel. Ziyaretinizi iadeye geldim biraz geç de olsa:(( daha sık görüşmek için sizi izlemeye aldım sizde beni alırsanız sevinirim... kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Yapanların ellerine emeğine sağlık hepsi birbirinden güzel:)

    YanıtlaSil
  13. El emeği göz nuru bir sergiymiş, yapanlar eline koluna sağlık.

    YanıtlaSil
  14. ne güzel şeyler yapmışlar,beyaz üzerine olanlar da ayrı bir güzel..

    YanıtlaSil
  15. NE EMEK CANIMM.
    HAYRAN HAYRAN BAKTIM.
    O PAMUK ELLERE SAĞLIK.
    MÜCVERDE ÇOK GÜZEL SEVERİM...

    YanıtlaSil
  16. nasıl bir emektir çok güzel görünüyorlar valla yapanların ellerine sağlık insan kullanmaya kıyamaz..

    YanıtlaSil
  17. Hepsi harika gorunuyo.Bende isliyorum tel kirma ve tel sarma...tepsinin disini cok begendim.sadece cercevesini bulmam mumkunmu...

    YanıtlaSil
  18. Size nasil ulasabilirim...

    YanıtlaSil
  19. Cercevecide yaptiriyoruz biz; )

    Mail adresinden ulaşabilirsin

    m.sofrasi@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...