27 Şubat 2012 Pazartesi

İNCİ KOLYE


Merhabaaa...
Nasılsınız bakalım
Ben bugün biraz keyifsizim, yarın tahlil olmaya gidicem inşaAllah...
Sanırım kanım düştü :((
Reflü ilacım sağolsun düşürüyor kanımı...
Her neyse ne yapalım geçer inşaAllah :)

Bugün, kurs vardı...
çok şık iki bileklik yaptık... İlerleyen zamanlarda gösteririm inşaAllah :)
Yabancı kaynaklı dergiler almaya niyetlendik bir kaç arkadaş
Bir heveslendim ki sormayın gitsin...
Sizin de varmıdır bilmem ama çocuklar gibi heyecanlanırım ben
Nerdeyse hoplaya zıplaya eve gelecektim...
Aradım kuzeni bize şu şu kitapları sipariş ver diye yurtdışından
Kitabın tanesi 14,78 dolar
Hani 70 sayfalık bir kitap için normal
Türkiye'de de hobi kitapları aşağı yukarı bu fiyatlarda ...
Geldi sıra kargo ücretine altı kitap için kişi başı 20 dolar tutuyor :-/
Yani astarı yüzünden pahalı...
Sonuçta vazgeçtik almaktan tabiii..
Nasıl moralim bozuldu anlatamam :(
Ne de heveslenmiştim oysa
Yurt dışına giden birini kolluyorum şimdi :)
Öyle işte...
Neyse geliyim inci kolyeme...
Kendisinin aslını değil de animasyonunu gördüm you tube da...
Oturdum bir güzel yaptım
Yaklaşık 4 saatimi aldı, kafayı kaldırdımğımda heryanı çift gördüm :)  ama olsun, sonuçta güzel bir iş çıktı ortaya :)
İnci olarak taş inci kullandım ki gören gerçek sanıyor
Bende bozuntuya vermiyorum :)
Böyle işte
Herkese güzel bir hafta diliyorum..
İnşaAllah kan değerlerim normaldir de şu ferrum fortları vurulmak zorunda kalmam :)
Dua  edin bana..
Allah'a emanet olun...

8 yorum:

  1. benimde kanım düşük olduğu için seni çok iyi anlıyorum:( ama inşallh yükselmiştir.

    bencede çok şık bir kolye olmuş ellerine emeklerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Tevafukun böylesi.Güzel bir kolye modeli bulsam diyordum ki panelde postunuzu gördüm.Çok güzel bir dizayn olmuş.Kopyalaya bilir miyim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Canım geçmiş olsun.sonuçlar iyi çıkar inşallah.kolye de kraliçe elizabethe layık kolye olmuş.ellerine sağlık.şahane.

    YanıtlaSil
  4. İnci boncuk dedikleri tam olarak bu oluyor sanırım :D
    Dergiyi internetten sipariş etsene hem kimsenin yolunuda gözlemezsin cicim :)

    YanıtlaSil
  5. Cok gecmis olsun bende ben size ekde bir link vericem ucretsiz indirip bakabiliyorusnuz pek cok dergi ozelliklede beadwork magazin adli derginin eski sayilarinin internette yapilislari bulunabiliyor bir google amcaya bakarsaniz cikicakdir projects olarak veirirler genelde.
    su linkdede ucretsiz olanlar var

    http://www.beadingdaily.com/Peyote-Stitch-Free-Projects/

    eger face hesabiniz varsa The Beading Table grubuna uye olmanizida tavsiye ederim .bu arada incu kolye harika olmus ben de bir suru malzemelri aldim nereden basliycami saisrdim acikcasi siizn kristal tasma kolyenizede hayran kaldim inslalah onuda anlatirsiniz mail attim ama saniirm ulasmadi size pay;lasirsaniz sevinirim herkese sevgiler
    ezgi88
    usa

    YanıtlaSil
  6. Sevdiye, internet siparişi çok pahalıya geliyor
    dergi parası bişey değil de
    kargo abooooooowwww :D

    bu arada senin istediğin aparatları bulamadım eminönünde :(

    yeniden gidersem yine bakıcam ama ;)

    YanıtlaSil
  7. ezgi88, maile yeni baktım cevap da yazdım :)

    fecabook hesabım yok ama arkadaşınkinden bakarım o adrese

    teşekkür ederim link için ;)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun canım..
    Kolye çok şık ve güzel olmuş.
    Emeklerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...