22 Şubat 2012 Çarşamba

AŞK DÜĞÜMÜ YAPIMI


Aşk düğümü kolye'yi istek üzerine anlatıyım efendim
Hazır dizili elimde olmadığı için iplerle anlattım
İnşaAllah anlaşılır....

Bunun için iki renk ip kullandım ben daha rahat anlaşılsın diye
Başlancıçta yaklaşık 1,5 metre hayalet tele kum ve kesme boncuk diziyorsunuz
Bundan ikişer tane hazırlıyorsunuz yani toplamda 6 metre boncuk dizmeniz gerekiyor
Sonrasında dördünün ucunu birden önce bit kapamadan sonra bitten geçirim biti sıkıştırın....
İyice sıkıştığına emin olun yoksa uçları çıkıyor...
Bundan sonra kesme boncukları ir tarafa,kum boncukları bir tarafa ayırın...


Örme işlemide kumdan yada kesmeden başlayabilirsiniz fark etmiyor

Burda mor ipi kum, beyazı kesme olarak düşünürsek
Mor ipi beyaz ipin üzerine ters  D harfi olacak şekilde atın



Daha sonra ucunu beyaz ipin altından geçirip mor ipin üstünden çıkın

Hafifçe yukarıya doğru itin ama çok sıkmayın çok da gevşek olmasın

Aynı işlemi bu sefer beyaz için uygulayın
Beyaz ipi mor ipin üzerine D harfi olacak şekilde atın


Mor ipin altından geçirip beyaz ipin üzerinden çıkın



Yukarıya doğru elinizle itin


Bu işlemleri sırayla boynunuzun ölçüsüne göre sürekli tekrarlayın



Hepsi bu :)
Hadi kolay gelsin :)


EN son bitimde uçları birleştirip dördünü birden önce bit kapamadan sonra bitten geçirip biti ezin ve fazla hayalet teli kesin :)

Bu arada işlemleri yaparken boncuklar sıkışacağı için dönmelerde sorun olacak böyle durumlarda bir kaç boncuğu penseyle dikkatlice kırın ki o dönüş rahatlasın
Buda işin püfüydü :)

17 yorum:

  1. Selamlar :)
    Şahane olmuş, ellerine sağlık. Beyazı gümüş, sarısı da altın telkari gibi duruyor, çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Harikalar canım,ellerine sağlık.sen bu işin baya baya ustası oldun,görüntülere bayıldım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Süper olmular. Anlatım da şahane. Ellerine, emeğine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. buradanda tesekkure diyorum jizli servis ayrica tebrikler, boncuklairm hazir gece zor uyudum sabah kalkar kalkmaz baktim hemen yazmiisniz cok tesekkur ediyorum yuppi de yupiiiiii
    sevgileirmle
    ezgi88
    usa

    YanıtlaSil
  5. ne kadar guzelmis.bu dugumu ogrenmeliyim.sevgiler,paylasim icin tesekkurler bitanem.

    YanıtlaSil
  6. Bu model size mi ait hanimefendi ,ben bunu yabanci bir forumda bir Türk hanimin kendi modeli olarak lanse ettigini biliyorum ,kaynak göstermeden kendinizin gibi resimleyip yayinlamissiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptığım işleri kendi ürünleriymiş gibi o kadar çok kullanan var ki ben artık takip etmekten yoruldum...
      ben bu takıların her halükarda benim olduğunu isbat ederim...

      keşke bu soruyu bana değil de o yabancı sitede başkalarının işiyle hava atan kişiye sorsaydın sayın adsız kişi

      vede keşke ismini gizlemeseydin....
      burda ahkam kesceğine kendi işine bak sen

      Sil
  7. kim ne derse desin reyhan hanim emeyinize ellerinize saglik hepside cok güzel paylasiminiz icin cok tesekkür ederim sagolun co güzelller hepsi :=)))))))

    YanıtlaSil
  8. ellerinize saglik cok guzel anlatmisiniz. geriye yapmasi kaliyor. hakkinizi helal edin sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. İNANILMAZ GÜZEL BİR ANLATIM TARZINIZ VAR. İNSAN PAYLAŞIMCI OLUNCA BÖYLE OLUR. HELE ANLATMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYİ İKİ FARKLI İPLE YAPMANIZ SİZİN NE KADAR YÜCE RUHLU OLDUĞUNUZU GÖSTERMİŞ. ELLERİNİZE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  10. Elinize saglik,gorunce solugu tuhafiyede aldim.yalniz hayalet tel demissiniz.hayalet ip biliyorum misina yani.tel olani gormemstim bildigimiz bakir taki teli mi?cunku misinayla denedim ama aralari gevseyip bozuluyor hemen.tesekkur ederim,harika yapmissiniz,ben beceremedim.

    YanıtlaSil
  11. Wonԁerful blog! Do yοu have anу helpful hintѕ for
    aspiring writеrs? I'm planning to start my own website soon but I'm а little lоst on everуthing.
    Wοuld you advise startіng wіth a frеe platform lіκe Wordprеss or go for a paіd option?
    There are so many optіons out thеre that I'm totally confused .. Any tips? Bless you!

    My web blog - SEOPressor V5

    YanıtlaSil
  12. neşe hanım, hayalet tel farklıdır

    anlatımlı bileklik yapımına bakarsanız orda var nasıl birşey olduğu :)

    YanıtlaSil
  13. Thаnκ you, I've recently been looking for information approximately this subject for a while and yours is the greatest I'νe discоvered sο far.
    But, ωhat concerning thе bottom linе?

    Aгe you suге сoncerning the source?


    Checκ out my page - SEOPressor V5

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Reyyan hanım ben Kübra hani şu herringbone tekniğini soran :).uğraşa uğraşa sonunda yaptım.Kolumda gören Trabzon hasırı sanıyor.Savaroski taşlarıylada farklı bir model yaptım siparişler bile aldım.Teşekkür etmek istedim :) şimdide bu kolyeyi yapmak için uğraşacağım bir sorunla karşılaşırsam umarım yardımcı olursunuz.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullanin :))
    Bende çoğu modeli deneme yanılma yapıyorum. ..
    Bu kolye çok kolay tek pufu düğüm atarken ara ara boncuklari kırmak;)

    Kolay gelsin anlasilmayan yer olursa yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, gerçekten çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...