10 Ocak 2012 Salı

TAŞLI BİLEKLİK


Merhaba....
Nasılsınız bakalım
Dün kurs vardı...
Bir kolye, birde bileklik yaptık ( bunu değil)
Sonra eve geldim komşu daha önce görüp beğendiği bir bileklik varmış onu yaparmısın dedi...
Onu da yaptım
vel hasıl bende hal kalmadı :)

Taşlı bilekliğimin alt kısmı kristal, üstü beyoğlu taşlı...
Daha hoca görmedi bu bilekliği zira modeli yabancı bloglardan bulup yaptım
Yaptığım gibide satıldı :)
Gösterişi çok fiyatını da ucuz dediğim için elimde kalmadı
Kendim için yaptığım da gitti :)
O lacivert taştan bulursam yine yapacağım bakalım...
Hadi ben gittim...
Herkese hayırlı günler bol gülüşler efenim :)

22 yorum:

  1. Sen iyice usta oldun canım bu işte..bileklik harika görünüyor çok satarsın sen bundan boş durma yenilerini hazırla canısı:))

    YanıtlaSil
  2. Yine harikalar yaratmışsın, ellerine sağlık. O nasıl bir işçilik öyle, eline attığın herşeyi harika yapıyorsun maşalah diyorum sana:)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş,ellerine sağlık,çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. muhteşem birşey olmuş bu, harika!

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım çok şık olmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. MAŞALLAH SANA MAŞALLAH .BAYILDIM..HATTA O KADAR BAYILMISIMKI AGZIM ACIK KALDI.SENIN GIBI BECERIKLI OLSAM BELKI BENDE YAPARDIM AMA NERDE...........HARIKASIN ARKADASIM...COK GOSTERISLI COKKKKKK

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar harika bir bileklik olmus, emeklerine saglik canim. Almanyada mango filizi burda almanyada kavanozlarda satiliyor, tofuda buzdolabi peynir reyonunda, Türkiyede nasil bilemiyorum, koymayada bilirsin veya fasulye filizi bulursan eklersin canim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Maşallah,çok beceriklisiniz.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Marifetane, teşekkür ederim....

    durmuyorum zaten
    daha doğrusu duramıyorum
    bugün dinlenicem hiç bişey yapmıcam dedim ama dayanamadım kolye yaptım :)

    YanıtlaSil
  10. Nofut, bende teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  11. otuzundan sonra, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Noblesse, çok şık duruyor gerçekten de

    aslında fotoğrafta çok fazla parlamıyor ama özellikle ışıklı ortam da yada güneşte ışıl ışıl parlıyor :)

    YanıtlaSil
  13. evatölyesi, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. mağrifetellerimizde, iste yeter ki, yapamayacağın şey yoktur ;)

    YanıtlaSil
  15. annemin kızıyım, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  16. pembe kekik, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. Eveeeet ben bu modeli biliyorum. Biraz daha uğraştırıcı olanı vardı. Onu yapmak istedim ama fazla sıkıya gelemediğim için bıraktım. Bu aralar bende boncukların içinde kayboldum sanki. Kanepelerin altından bile boncuk çıktı..:)
    Model basit olsada o kadar gösterişli olmuşki,ellerine sağlık canım benim.

    Ben burada kristal boncuk bulamıyorum. Sadece beyaz dizi olarak satılan vardı. Kristal görünümlü, plastik boncuklarında kg.ı 40 tl. Nasıl? Pahalı mı sence?
    Bana kristal fiyatlarını da yazarsan, Mardin'e gittiğimde bakıp karşılaştırmak istiyorum. bol satışların olsun inşaallah.
    Muhabbetle Reyyanım.

    YanıtlaSil
  18. ablacım, dediğin gibi yapımı çok kolay bu bilekliğin, o upraştırıcı modeli merak ettim bak şimdi :)

    dün akşam ''aşk düğümü'' diye bir kolye yaptım her taraf boncuk oldu :)

    Ablacım, benim kullandığım kristalin kilosu 300 lira ama bu perakende fiyatı

    toptan olursa daha ucuz olur sanırım.

    o beyoğlutaşınıda tane işi aldım ben ama geçen eminönünde toptan fiyatını ucuza buldum....
    ben bu bileklikte 8 milim kristal, kum boncuk ve en küçüğün bir boy büyüğü beyoğlu taşı kullandım....

    abla, kristallerin kalitesi çeşit çeşit 1000 liralikta var 50 liralıkta var
    kesene göre hangisini istiyorsan kullanabilirsin...

    YanıtlaSil
  19. Ben en iyisi sahte kristal ve kum boncuk kullanmaya devam edeyim :)
    Bilgiler için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Reyyan benim linkimide blgrollune eklersen çok sevinirim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...