5 Nisan 2011 Salı

TAVUKLU BAYAT EKMEK KEBABI

Hayırlı akşamlar diliyorum herkese...
Tavuklu bayat ekmek kebabı, bayatlamış ekmeklerin değerlendirilebilineceği çok lezziz bir yemek.
Benim en sevdiğim lezzetlerden. Hatta bunun için ekmekleri bayatlamaya bıraktığım da oluyor.
Yapımıda bir o kadar kolay.

MALZEMELER:

Yarım kg. tavuk kuşbaşı ( but kısmından)
1 baş soğan
2 diş sarımsak
3 adet sivri biber
3 adet domates
1 adet bayat ekmek
4 kaşık tereyağ
1 kase sarımsaklı yoğurt
Tuz
Karabiber

YAPILIŞI:

1adet bayat ekmeği küçük küçük doğrayın.
2 kaşık tereyağını tavada eritin.Ekmekleri içine katıp kıtırlaşana kadar kavurun.
Soağnı ve sarımsakları yemeklik doğrayın.
Kalan iki kaşık tereyağını tencereye alın.Soğanı ve sarımsağı ilave edip kavurun.
Tavuk etini ilave edip etlerin rengi dönene kadar kavurun.
İnce doğranmış biberleri ve küp doğranmış domatesi ilave edin.
Tuzunu ve biberini ayarlayın.
Domatesler suyunu salıp çekene kadar pişirin.
Bu işlemin sonunda tavuk etleri sertse sıcak su ilavesiyle yumuşayana kadar pişirin.
Servis tabağına kıtır ekmekleri alın.
Üzerine sarımsaklı yoğurdu döküp tavuklu harcı yayın.
Sıcak olarak servis yapın.

Afiyet olsun

9 yorum:

  1. canım çok lezzetli bir yemeğe benziyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. vayyyyy.harika bir lezzet olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpyorum.

    YanıtlaSil
  3. ama ama ama ya ben zaten acıkmıştım , olsa da yesem diye böyle melül melül baktım ekrana :)))

    YanıtlaSil
  4. ne kebap ama şahane görünüyor:))

    YanıtlaSil
  5. ımmm sadece ekmeğine bile razıyım çok açım şuan.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. hem kolay hemde bayat ekmekler için güzel bir alternatif.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım bu fikre ben,hazır bayat ekmek ve tavukgöğsünden yana zenginken değerlendireyim bu tarifi,
    ellerine sağlık,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. valla çok gûzel duruyo, eminim çok tatlidir..denemek lazim ..ellerine saglik canim !!

    YanıtlaSil
  9. Çok lezzetli görünüyor.kolaymış da.teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...